marți, 30 iunie 2009

"Le-am stropit doar de 2 ori, nu ca altii de 6"

Am prins obiceiul să mă bag în seamă cu vânzătorii din piaţă când merg la cumpărături. Iar rezultatele sunt incredibile. Am scutit foarte mulţi nervi şi chiar bani de când aplic procedura asta. Cred că sunteţi şi voi familiarizaţi cu sentimentul acela de revoltă pe care îl experimentaţi atunci când ajungeţi acasă şi constataţi că iar v-aţi luat o "ţeapă" cu marfa cumpărată sau când comandaţi cartofii uriaşi aşezaţi frumos în partea dinspre client şi vi se servesc cei mititei din partea opusă. Nu vă închipuiţi că am scăpat de aceste sentimente, dar măcar le-am redus.

De curând am început să descos vânzătorii şi asupra originii mărfii. Cum am făcut vânzare de câteva kilograme bune de cireşe în luna asta, nu m-am putut abţine să aflu adevărul despre originea mult adoratelor surate. Iar tipul căruia i-am făcut cel mai mult vânzare a fost chiar sincer cu mine: "Doamnă, le-am stropit, dar numai de 2 ori, nu ca alţii de 6 şi asta înainte de a se forma fructul".

Şi eu care tot mai speram în regăsirea cireşelor pe care le savuram direct din grădina bunicii când eram puştoaică... totul se reduce la bani. Păcat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu