luni, 22 iunie 2009

Pastrav proaspat

Am rasuflat uşurată săptămâna trecută când mi-a adus cineva păstrăv proaspăt direct de la o păstrăvărie de undeva la ieşirea din Braşov spre Întorsura Buzăului. În sfârşit găsisem soluţia pentru piciul meu care se umple de bubiţe imediat ce consumă un aliment mai puţin proaspăt. L-am preparat imediat şi surpriză... dă-i să pape prichindelului dacă poţi... un gust groaznic de motorină te izbea de la prima înghiţitură. Fără nicio exagerare!!! Dacă îl cumpăram de la un magazin aş fi crezut că gustul de motorină se datorează transportului impropriu, dar în cazul de faţă nu aveam dubii în privinţa asta.
Stau şi mă întreb... sa fie de vină poluarea?! sau chimicalele cu care sunt hrăniţi păstrăvii din crescătorii?! sau...?!
Şi când eram aşa de încântată că am găsit o soluţie la problema prospeţimii...
Acum am mai primit un pont... vi-l dau şi vouă că eu nu ştiu când şi dacă ajung în zona aceea. Se numeşte Păstrăvăria Brătioara.

Iată şi datele de contact: Satul Cândeşti, nr. 219, localitatea Albeştii de Muscel, jud. Argeş. Tel. 0248 555 427
Dar, atenţie, aceasta este o informatie neverificată pe cont propriu. Orice părere este binevenită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu