luni, 22 iunie 2009

Lactate de la Vatra Dornei

Cele mai bune lactate pe care le-am gustat vreodată au fost cele de la Vatra Dornei prin anul 2001. Era un mic magazin de lactate vrac, undeva pe o străduţă aproape de telescaun. Nu va gândiţi la marca "La Dorna", nici vorbă de comparaţie. Cele de la magazinul acela erau cu totul altceva faţă de ceea ce cumpărăm din supermarket.
De atunci toate lactatele mi se par fade pentru că am tendinţa să le tot compar cu ceea ce am gustat la magazinaşul acela. Şi, reţineţi, nu sunt fan lactate în general.
Mi-am tot promis ca mai ajung pe acolo, dar n-am mai reuşit. Este destul de departe. Aşa ca dacă voi aveţi drum pe acolo, nu ezitaţi să verificaţi dacă mai există acel magazinaş. Sau poate găsiţi altceva... sa sperăm că tot atât de gustos sau poate chiar mai bun. Daţi de ştire şi pe aici, ok?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu